Prekių grąžinimas
Perkant parduotuvėje www.suplemente.lt, kiekvienam pirkėjui suteikiama teisė atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti tinkamos kokybės prekę per 14 dienų nuo jos gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai tai draudžia teisės aktai (pvz., dėl sveikatos apsaugos ar higienos sumetimų atidarytų ar naudotų maisto papildų grąžinimas negalimas).
1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas
1.1. Tinkamos kokybės maisto papildai ir panašios paskirties prekės, kurių pakuotė buvo atidaryta ar pažeista, negali būti grąžinamos, vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228(10) straipsniu.
1.2. Jei pakuotė nebuvo atidaryta ar pažeista, prekė gali būti grąžinta per 14 dienų nuo gavimo.
1.3. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę, būtina iš anksto susisiekti el. paštu info@suplemente.lt. Neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės nepriimamos.
1.4. Laiške nurodykite grąžinimo priežastį ir pridėkite pirkimo įrodymą (pvz., užsakymo numerį, sąskaitą faktūrą).
1.5. Prekė turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, neužteršta ir pan.).
2. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas
2.1. Jei gavote nekokybišką ar pažeistą prekę (pvz., sugadinta pakuotė, netinkamas turinys), susisiekite su mumis el. paštu info@suplemente.lt per 1 mėnesi nuo trūkumo aptikimo.
2.2. Pirkėjas gali prašyti pakeisti prekę, ją pataisyti, sumažinti kainą arba grąžinti pinigus.
2.3. Parduotuvė įsipareigoja grąžinti pinigus arba pakeisti prekę ir padengti visas su grąžinimu susijusias išlaidas.
2.4. Gavus jūsų užklausą, per 10 darbo dienų pateiksime motyvuotą rašytinį atsakymą.
3. Papildoma informacija
3.1. Jei užsakyta prekė neturi gamyklinio broko, tačiau klientas atsisako sutarties, grąžinamos tik prekės kainą.
3.2. Jei prekė turi gamyklinį ar transportavimo broką, visi grąžinimo ar keitimo kaštai dengiami pardavėjo – suplemente.lt.
3.3. Jei prekės neatitinka užsakymo (neteisinga prekė, kiekis ar kt.), klientas privalo nedelsiant raštu informuoti el. paštu info@suplemente.lt, o mes įsipareigojame imtis veiksmų trūkumams ištaisyti. Nepašalinus trūkumų per pagrįstą terminą, klientas gali pasinaudoti teisinėmis vartotojo teisėmis.